Härliga måndag...

Ja oh ja, jag är sarkastisk. Sker en massa förändringar på jobbet idag och det känns SÅDÄR!!!
Jag och Tomas blir ansvariga för DIV03-ordrar och det är jordens surdegar.
Tomas har ju inte kommit in än, morgontrött? =)

Helgen var bra, i fredags blev det ost, kex och vin på terrassen och i lördags tog vi det ganska lugnt och sen åkte vi på födelsedagsfest på kvällen, trevligt men lite smålugnt. Blandade lite för mycket och det kändes i huvudet igår. Fick nattliga samtal och det är ju inget ovanligt iofs men vafan... Börjar tröttna på det med faktiskt. Vill hellre vara med nån som älskar hela mig och inte har mig som en backup liksom. Tänker på det som en vän sa till mig förra veckan: "Den kille som vinner ditt hjärta ska se sig själv som jävligt lyckligt lottad, du är helt enkelt underbar på alla sätt och jag har aldrig träffat nån som du!"
Snacka om att jag blev tårögd och hans kommentar fick mig att sträcka på mig. Ja ja, det blir nog bra det där.
Synd att inte han är ledig, det är en kille jag skulle kunna falla för, han har alla de egenskaper jag värdesätter.

Har ju semester snart och det ska bli galet nice! Vill komma härifrån en stund så det känns toppen att åka ner till Mallis på lördag och hälsa på Johanna en vecka. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback