Ok, andas!

Jävlar vad jag har hunnit med saker under eftermiddagen! Faktureringen som vi låg gravt mycket back med är nästan klar, inte så många order heller att göra. Reparationerna måste vi verkligen ta itu med nästa vecka för de har blivit lite lidande av faktureringen som helt plötsligt slängdes på oss...
I övrigt har det varit en bra dag, kan ha nåt att göra med den underbara morgonen kanske. =)

Ikväll tänkte jag hitta på nåt med Malin, det var hur länge sen som helst som vi hittade på nåt kul. Hade andra planer för kvällen egentligen men som vanligt så hade vederbörande "glömt bort" att vi bestämt att vi skulle ses idag. Hmpf!
Igår var jag gravt irriterad över det men idag känns det lite som, whatever! Haft en så bra dag ändå pga en viss person, TACK!

Fasen vad kvavt det är, både jag och Tomas är genomsvettiga. Det måste vara nån form av åska på gång och det känns inte helt ok i mein kopf då... =/
Fan vad mina pengar har sinat fort också, inte bra... Nu är man fattig som en lus fram till lön som vanligt. Måste sälja mig själv tydligen! Det känns ju attraktivt...

Ha en kanonfin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback