Lätt jobbångest, mardrömmar och pirr

Fan vad det ska strula idag då, inte ok! Både jag och Tomas är hypade och kutar mest runt känns det som. Vet inte ens om vi åstadkommer nåt väsentligt. Bah! Snurrigt värre.

Annars har jag grava sömnproblem, drömmer helt galna mardrömmar. Det här var tredje natten i rad som jag drömt en massa konstiga saker, hua! Värst var det natten till i måndags, då var jag livrädd när jag vaknade, genomsvettig och trodde på fullt allvar att jag var täckt i blod. Det går inte att beskriva den skräck jag kände. Adrenalinet flödade som aldrig förr och jag bara satt och skakade när jag gick upp för att ta en cigg. Mycket obehagligt. Nu har det väl tonats ner en del men det är fortfarande obehagligt.

Det är ganska svårt att dra ner mitt humör iofs och det har med en viss person att göra. *myser*
Åh, vad han är gosig och det känns så härligt i hela kroppen varje gång jag ser honom eller tar på honom. Mumma på den sötnosen!

Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback