Nu måste jag lova mig själv/Sexuellt likasinnad sökes

att aldrig mer vara naiv eller godtrogen!
Lev i verkligeheten för fasen, hur svårt kan det vara? Andra klarar ju av det dagligen så varför skulle inte jag kunna göra det? Jag utförde ju en "ritual" av en anledning och det kändes bra mycket bättre efter det men ändå skulle jag ge efter... FAAAN! Kan nån slå mig på käften så jag vaknar ur den här koman?!
Jag skäms, det är pinsamt ju... Jag skäms sällan för nånting så jag är grymt obekväm i den här känslan.

SEXUELLT LIKASINNAD SÖKES! DU SKA EJ VARA RÄDD FÖR ATT TA FÖR DIG SAMT KUNNA TILLFREDSSTÄLLA EN KVINNA SOM OFTAST VILL HA MER! EXPERIMENTELL? JAJJEMEN, MER ÄN VANLIGA DÖDLIGA...

Klarar du det?!? Den som klarat biffen fram till för ett tag sen verkar inte vara intresserad av det här med att tillfredsställa längre utan vill nog helst bli tillfredsställd, så jag måste söka mig vidare.

Lycka till med att hitta nån som är lika behaglig och givmild i sängen som moi!

Hepp!

Kommentarer
Postat av: Zuzanna

jAG FÖR MER AV ONANI ÄN SEX, MEN TACK ATT DU FRÅGAR

2008-02-22 @ 22:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback