Aningen trött va...

Varför är man så vidrigt trött på måndagar? Det är ju inte mänskligt för fasen...
Sitter här och häller i mig en kopp java med förhoppningen om ett mentalt och fysiskt uppvaknande.
Jag trodde faktiskt att jag skulle ha en HÖG med ordrar som väntade mig då jag trillade in på jobbet men icke...
Hoppas det rinner in under förmiddagen annars går jag under. Finns det nåt värre än att bara sitta och stirra? Nope...

Helgen var bra, jättetrevligt i fredags. Tack för det Magnus! =)
I lördags skulle jag ha galopperat iväg på fest i Tumba men Jessica masserade mig på eftermiddagen och jag var så galet stel att det tog henne nästan en timme att arbeta sig igenom min rygg, efter det fick jag ont i huvudet och hade inte alls nån lust att dricka alkohol... Blev en lugn kväll hemma hos Malin och sen fick jag sällis av syrran hemma hos mig. Kollade på en till risig skräckis.

Igår var jag och solade sen var det meningen att jag skulle städa men jag fick liksom aldrig riktigt tummen ur röven så jag vände ryggen åt eländet och knatade ner till Malin för att få fikasällskap. Syrran tittade förbi också sen satt vi och tjattrade ett bra tag. Svängde förbi Macarena en snabbis och glodde på det oerhört pinsamma programmet Singing Bee, jag skrattade fanimej så jag skrek! Oh, vad pinsamma folk är! :D
Knatade hem vid 21-rycket och försökte somna någorlunda tidigt men det gick fan inte... Så nu sitter man här, trött och jävlig!

Efter jobbet blir det fika med Peter på Söder. Har inte träffat honom sen innan jul så det är fan dags nu! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback