Tillbaka på jobbet

Semestern är över och jag är dödligt trött. Har varit så stressad i princip hela semestern så jag skulle behöva en månads ledigt. Jobbet då, jo jag kom ju tillbaka igår och fick ett nervöst sammanbrott på lunchen. Tårarna bara rann och allt kändes hopplöst. Lyckades lugna ner mig efter ett tag iaf och det var ju bra men hela dagen igår kändes förjävlig.
 
Cheferna har haft jävligt otur då dom tänkt när det är sagt att jag ska sköta allt det här ensam. Det kommer aldrig att funka! Jag är inte den som är rädd för att ta i men jag måste inse mina begränsningar. Att sköta ett jobb som kräver 3 personer känns sådär faktiskt... Sen är jag inte helt fullärd än heller, it's a learning process och det kommer att ta lite tid. Jag är inte alls så rutinerad som min kollega Tomas och han är ju inte här på 5 månader.

Vi får se hur det här går. Nu ska jag upp och prata med min chef, fick ett samtal nyss där en säljare ställde frågor som jag inte kunde svara på så jag måste få någorlunda besked iaf. Tomas är ju inte anträffbar på ett tag, jag vet inte hur länge så jag kan inte ringa honom heller. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback