The silence that remained

Min vän Marcus bad mig skriva en dikt som innehöll ovanstående mening. Jag brukar inte vilja skriva saker på beställning men den här gången gick det bra och jag hade en speciell person i åtanke när jag skrev den. Har tydligen en del som ska ut nu...

Här är resultatet:



The sound of your voice
caressed my fingertips
as I embraced it with gratitude
and complete devotion

You gave me a colourful universe
as you painted the sky
the wind and the ocean
with the brightness of your eyes

You left me there
at the pier of our melted souls
and the silence that remained
became my loyal companion


©
Alfabetan 080805

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ahhhhhhhh så vackert.. *gråter*

2008-08-22 @ 17:27:17
Postat av: Alfabetan

Tack vännen! =)

2008-08-24 @ 09:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback