Rödvinshuvud

Lätt jobbigt men vad gör man inte. Det var ju gott för fasen! =) Garvade som en idiot gjorde jag igår också, Dane Cook är helt underbar. Tack för uppmuntran och peptalk vännen och förlåt för att jag gjorde dig apförvirrad med konstiga mess... Jag var inte riktigt mig själv är jag rädd... =/

Fy för fan, jag har haft ett "mindre" helvete med ångest och sånt den senaste veckan och det eskalerade under helgen. Hatar skiten svårt mycket. Kanske ska ta upp terapin igen? Separationsångest är inte en favorit och jag har aldrig riktigt klarat av det men nu är det värre än någonsin! Det är helt vansinnigt hur mycket jag saknar honom, har ont i magen samtidigt som jag ler då jag tänker på alla roliga grejer vi haft för oss, hahaha! Så glad över att jag fick lära känna honom, finare människa finns inte.

Nästa vecka tänkte jag följa med Erik ut till hans landställe, vi behöver båda komma bort en stund och han hade tänkt vara ensam där först men när jag föreslog att jag skulle komma och hälsa på blev han glad och sa att jag var mer än välkommen. Antar att han inte ville vara ensam då! ;) Det lär drickas en del vin och psyksnackas om jag inte har helt fel.

Nu ska jag sjunka ner i soffan hemma hos Malin och kolla på ett gäng filmer - dagens väder kräver nämligen det OCH en stor godispåse! Mer java nu dessutom och en cigg innan... Malin har fastnat i telefonen, kanske ska göra en insats och hjälpa henne loss?

Hepp och en sak till: "You like that, huh?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback