Lite träningsvärk och jobbhelvete

Hoj hoj!

Igår drog träningen igång och jävlar vad jag tog ut mig. Riktigt härligt att få röra på sig, svettades som en gris och var högröd i ansiktet efteråt. Igår var det koncore och ikväll är det pilates. Ska bli kul faktiskt. Träningsvärken är alldeles lagom, trodde den skulle vara sju resor värre men icke. Känns ungefär som att man har rört på sig. ;-)

Nu sitter jag på jobbet och fajtas med ett halvjobbigt illamående. Får hoppas att det försvinner. Har sjukt mycket att göra i vanlig ordning. Det är ju månadsavslut den här veckan och det innebär att ALLT ska faktureras. Det trista är att jag inte har alla underlag. Pratade med ekonomi i morse och undrade var alla leverantörsfakturor tagit vägen. Jag är van vid att de hamnar i mitt fack och att jag kan hacka ihop dem med tillhörande serviceorder, but no! Jag har inte sett röken av en enda faktura hittills. Måste försöka filtrera ut alla order med status S9 (innebär att leverantör har fakturerat oss) och sen jaga underlag. Är det så att Tyskarna inte skickat ut fakturorna så tar det hus i helvete! Jag har nämligen press på mig att få allt det här klart DEN HÄR VECKAN! Lotta ska hjälpa mig men det blir lite svårt för henne att göra det om inte ens jag kan göra nåt. Dagens underdrift är att jag är stressad. Kommer få magsår vilken dag som helst.

Fan vad jag saknar min kollega, kom tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback