Fakturering, snurrig och lite grinig

Ja grinig är jag för att vissa är så satans nonchalanta och bara finns där eller hör av sig då det passar dem! *tvi*

Snurrig är jag för att det är så galet mycket papper på mitt kontor och jag vet fan inte vilket papper som hör till vad! ;-)

Faktureringen har tagit kål på mig, jag är så aptrött i skallen efter att ha stirrat på siffror och bråkat med tyskar och en viss kollega som gnäller värre än en gammal gubbjävel! Man kan säga att jag är less kort sagt.

Hmmm, nu fick jag ett sms som gjorde mig glad! *myser* =) Tack sötis!

Snackade med Mange igår, får se om vi ska hitta på nåt i helgen. Om det blir ikväll eller imorgon återstår att se.

Kan jag få gå hem nu?

Ha en strålande helg allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback