En lista kanske då man tar en snabb paus på jobbet? Tack Duke...

1. Hur gammal är du om fem år? 35, hur känns den då?!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min kollega
3. Hur lång är du? 172
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Nåt skit på tv igår som hette Saved
5. Vem ringde du senast? Lena på jobbet
6. Vem ringde dig senast? Macarena
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Gör det.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms är lite mys
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Nån vecka sen tror jag
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du i dag? Klockan ringde 06:00 men jag gick inte upp förrän 06:45
13. Vilken är din favoritjulsång? Kan inte så många julsånger och är inte så förtjust i dem heller
14. Vilken är din favoritplats? Jag trivs bra nästan överallt faktiskt men jag älskar att vara ute på mina föräldrars landställe
15. Vilken plats föredrar du minst? Som det ser ut nu - jobbet!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Omöjligt att veta men jag vet ju vad jag vill
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Jag var oerhört mörkrädd - nu som vuxen vet jag varför
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?  En snubbe som jag festade med i helgen, hahaha vilken lirare!
19. Hur stor är din säng? 140
20. Har du stationär eller bärbar dator? Ingetdera
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor typ ibland naken
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Vilka städer har du bott i? Sthlm
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor är mys när man fryser om fötterna
26. Är du social? Ja, ibland lite för social
27. Vilken är din favoritglass? Häagen Dasz - strawberry cheesecake
28. Vilken är din favoritefterrätt? Inte mycket för det här med sötsaker men kaffe och glass kanske?
29. Tycker du om kinamat? Ja guuud ja! ;-)
30. Tycker du om kaffe? Har Pinocchio träkuk?
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Bängster (vänster)
33. Kan du spela poker? Jo men jag är ingen höjdare direkt.
34. Tycker du om att mysa/kela? Ja och särskilt med en viss person som jag saknar galet mycket!
35. Är du en beroendemänniska? Jag är beroende av nikotin, kaffe och mys
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Inte längre men en tjej som jag gick i skolan med
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, tyska (pratar helst inte dock), spanska (pratar endast på fyllan), latin (har jag nytta av rätt ofta)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Inte vad jag minns?
 40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet i alla lägen, älskar det.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Oj, KLÄDER!
42. Äger du dyrbara smycken? Jo, en ring jag har kostar några tusen, safir och diamanter, söt som få.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Heroes, Sytycd
44. Kan du rulla med tungan? Ja bland annat
45. Vem är den roligaste människan du känner? Syrran är rolig och precis lika sjuk som jag och Tomas är überrolig!
46. Sover du med gosedjur? I brist på manligt sällskap kanske?
47. Vad har du för ringsignal? Otyg- Trollslottet
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja päronen har nog kvar en del
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Klänningen jag har på mig
50. Flirtar du mycket? Hahaha ja hejdlöst
51. Kan du byta olja på bilen? Vill jag inte påstå
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Haha nej
53. Vilken var den senaste boken du läste? Läste eller läser? Läser just nu The Righteous Men
54. Läser du någon dagstidning? Nope
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej behövs inte
56. Dansar du i bilen? Absolut!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Bandit
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En OCD-lapp... Tomas har smittat mig!
59. När var du i kyrkan senast? Minns inte...
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Larsa
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En vecka skulle jag tro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback