Att lista dessa listor

Har du någon tatuering? Si, una
Civilstatus? Singel
Är du kär i någon? Både ja och nej, vetefan vad jag ska kalla det. Förälskad kanske?
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej
Tänker du på självmord? Varje dag när jag kommer in till jobbet, hahaha!
Tycker andra att du är attraktiv? Har inte hört nåt annat
Vilken parfym använder du? Jo Malones mysiga dofter, idag har jag Honeysuckle & Jasmin
Vad är du rädd för? Att inte räcka till
Gånger du varit kär: Vem fan räknar?
Hjärtan brustit på grund av dej: Jo...
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Inte en aning
Vad är du allergisk mot? Pollen och lögner
Var har du ont? I livmodern! Ägglossning kanske?
Favoritserie? Heroes, CSI
Är du glad nu? Jag är ju på jobbet så - nej!
Stockholm är: Väldigt vackert och min hemstad
Göteborg är: Kul att festa i
Ett land jag helst vill besöka: Japan
Väntar på: Bättre tider?
Vem såg dig helt naken senast? Det du!
Har du funnit livets mening? Svårt att tro att man nånsin gör det, jag vet vem jag är och det jag står för - det får räcka
Varför grät du senast? Ångestattack
Hur många tv-apparater finns i ditt hus? 1
Vilka länder har du varit i? Sverige (duh), Finland, Danmark, England, Grekland, Spanien, Italien, USA
Röker du? Ja men jag måste fan sluta igen!
Längtar du till julen? Nej men fy fan! Så mycket tvång och skit, gillar det inte alls.
Känner du för att döda någon nu? Hehehe...Hahahaha... AAAAAAAAAAAAAHHHHH!
Vad har du i väskan? Mobil, plånbok, borste, nycklar, hårklämma, parfym
Antal barn? 0
Vilka communities är du medlem på? Ansiktsboken, Poeticaforum
Vad är du svag för? Mysiga kyssar
Vilket datum fyller du år? 1 Oktober
Borde våldtäktsmän avrättas? Jag gillar inte dödsstraff men här känner jag lite att Öga för öga...
Har du körkort? Nej inte ännu
Har du någon gång skottat snö? Ja visst
Vem ringde du senast? Solveig på jobbet
Har du någon gång varit medvetslös? Jag har svimmat några gånger
Har du hånglat med fler än 50 personer? Förmodligen
Har du gjort nåt riktigt dumt? Ja har vi inte alla det?
Har du åkt ambulans? Nej
Har du gjort nåt riktigt olagligt? Vad är riktigt olagligt? (Håller med Duke) Snatta gjorde jag ofta när jag var yngre tyvärr... (Snatti snatti every day)
Har du någonsin blivit polisanmäld? Nej
Har du någonsin slagit ner någon? Ja, inget jag är stolt över men fan vad aset förtjänade det egentligen!
Senaste person som sov i din säng? Syrran tror jag
Senaste person som såg dig gråta? Jag gråter oftast ensam men jag tror att det var syrran
Senaste person som fick dig att gråta? Det ska vi låta vara osagt
Senaste person som du delade en drink med? En drink? En kanna Pimms och en kanna Sangria delade jag på med mina vänner när vi var ute för några helger sen.
Senaste drink du köpte? Vad för drink då eller? Cosmopolitan
Tar du droger? Nej.
Dricker du? Ja det händer ju!
Vad är du mest rädd för? Att inte räcka till, trodde jag fick det avklarat längre upp?
Vilka kläder sover du i? Trosor
Har du ett jobb? Ja.
Är du ett hälsofreak? Hahahaha nej gud nej
Vill du gifta dig?
Absolut inte nödvändigt men om jag ska göra det så ska det INTE vara nåt traditionellt shit.
Favoritår? Förmodligen hela 80-talet! ;-) Nej men det har varit ett par jävliga år nu... Det här året har väl varit trevligt hittills iaf.
Saknar du någon just nu? OM jag gör! 
Senaste låt du hörde? Riders in the sky - Johnny Cash
Snyggaste kändisen? Johnny Depp 
Vad vill du bli? Författare
Favoritdjur? Älskar alla djur!
Vad har du på dig? Tights och en svart klänning
När var du senast utomhus och vad gjorde du då? För en timme sen, rökte.
Drömde du något inatt? I så fall - vad? Drömde om nån jävla båt som var stor som satan!
När skrattade du senast? I morse när jag pratade med Najib
Berätta något om dig själv som folk inte känner till: Jag har inga hemigheter... ;-)
Tycker du om att dansa? Hell yes!
Nämn något du ångrar: Att jag agerat dörrmatta för många gånger - no more!
Delar du en hemlighet med någon? Oj, alldeles för många med för många (my lips are sealed) Jag är den alla berättar saker för.
När var senast någon stötte på dig? I förrgår, hahaha! Hmmm, din dåre! ;-)
Vilken film kan du alla replikerna till? Det är gravt många!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Empatisk, rolig och snäll
Nämn 3 saker du vill göra innan du dör: Ge ut en diktsamling, bilda familj och ta körkort
Har du någonsin blivit kär vid första ögonkastet? Ja men det gick typ över lika snabbt.
Vad är det första du lägger märkte till hos det motsatta könet?  Ögonen. Älskar ögon som berättar en historia och som utstrålar värme.
Favorithobby? Skriva
Favoritgodis? Lakrits
Är du för blyg för att bjuda ut någon?  Nej, inte ett dugg!
Har du haft något one night stand? Ja
Är du romantisk? Ja, ibland
När kysste du någon senast? Förra veckan
Är du nöjd med ditt utseende? Ja guuud ja, du ser ju hur jag ser ut?!
Vad ska du göra imorgon? Jobba och gå på grillfest
Har du haft sex med fler än 10 st? Ja, det måste jag erkänna att jag har
Vilken är din högsta önskan? Att alla jag känner, inklusive jag, ska få vara friska och lyckliga
Vilken del hos det motsatta könet är sexigast? Ögonen, hjärnan, axlarna, armarna och stora ådror på armarna
Nämn något du tycker att du är bra på: Att skriva och *piiiiip*
Nämn något du tycker att du är dålig på: Att bli arg
Pinsammaste du gjort? Jag skäms sällan så jag har lite svårt att komma på det sådär direkt.
Vem/vilka vet mest om dig? Syrran, Sara och faktiskt de flesta av mina vänner, jag är rätt öppen
Är du bra på att måla? Men vadå måla? Måla vad för nåt? Jag är grym på att måla!
Är du morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska, hatar att gå upp tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback