Segt affärssystem och segt i övrigt

Jag blir tokig på den här migreringen... Inget funkar som det ska känns det som! Systemet är segt, ordrar fastnar och man måste hoppa in och ut i systemet för att ens kunna skriva in ett kommando på rätt sätt! GAAAAAAH! Jag blir galen! Jag vill bara sitta vid MITT skrivbord, använda MIN dator och ha tillgång till MIN telefon och mail. Det här är så jäkla omständigt.

Fortfarande ont i nacken dessvärre, det är väl på bättringsvägen men inte helt ok.
Helgen var väl bra i viss mån, lite skit som gjorde mig ledsen bara och som tog mig tillbaka till en tid jag helst vill glömma helt. Hade liksom packat den ryggsäcken och slängt in den lääääängst in i garderoben, så att den blev framrotad och uppsliten kändes inget vidare. Nu ska jag bara skaka av mig den perioden igen, zippa igen säcken och slänga in den lääääängst in på nytt märkt: OBEHÖRIGA ÄGER EJ TILLTRÄDE! 
Pallar inte må piss över en sak som är avslutad och hände för över 5 år sen. Det fick vara bra nånstans som sagt. 
Huvudet högt bara och inte krypa för nån! Fuck that shit!
Hade väl en lite fallout med en av mina närmsta vänner pga det här och det var ju inget kul alls. Förhoppningsvis har vi väl rett ut det mesta. Verkar som att vederbörande har mer att reda ut än vad jag har iofs. Jag har ju som sagt släppt det och gått vidare. 

I lördags var jag på 40-årsfest på En Trappa Ner. Fy fan vad kul vi hade, jävligt trevliga människor och grym underhållning i form av ståupp-komiker och en sån där magiker som kliver runt från bord till bord och kör lite trick. Jag var vansinnigt impad av honom måste jag säga! :O
Komikern var fan också hysteriskt rolig! 
Synd bara att min nacke skule jävlas och fixa en spänningshuvudvärk som var värre en en tripp ute i krigszonerna... Ingen värktablett hjälpte heller så jag kände att jag var tvungen att tacka för mig då det var dags för efterfest. =( Synd för jag var alldeles lagom och behagligt påverkad = efterfest hade varit nice! But no...

Igår var det lugnt, tog en fika med Sanna, Angelica och syrran sen blev det en lugn kväll, fixade lite saker bara som jag hade hängande över mig... Nu är det överspelat iaf. 
Får se till att styra upp lite roliga planer i veckan så man har nåt att göra. =) Promenad idag iaf med trevligt sällskap, trist med vädret bara. 

Nej, nu får man väl ta och jobba lite även om det tar emot pga jobbigt system!

Hepp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback