Min kloka far

Haha, pratade med honom igår och jag var rätt upprörd över banken osv. Han sa att det funkar ju inte att leva som singel idag, man klarar sig sällan. Vidare sa han: "Du måste fan skaffa en partner för att gå runt ekonomiskt!"
Jo det kan han ju ha rätt i men som jag sa, det är ju inte det lättaste. "Du får inte vara så kräsen" säger han då. Hahaha skojar han eller?! Klart jag är kräsen, det gäller ju mitt liv! ;-)
Vidare förklarade jag att de flesta jag träffat har varit mentalt handikappade eller haft så jävla mycket andra issues så  man blir trött bara man tänker på det. Varför skulle jag nöja mig med en halvt om halvt retard bara för att gå runt ekonomiskt? Nej tack! Då är jag hellre singel. Öppna en telesexlinje kanske? Fått höra av flera st att jag skulle göra ett strålande jobb, har tydligen en sexig röst.. ^^

Hmmm, ja kanske...
Nu sitter jag iaf upphookad till mina elektroder och försöker skapa vettiga ordrar i det ovettiga systemet.
Garvar åt min kollega och utbrotten han får titt som tätt. Moahahaha... Igår var det jag som stod för dom, idag är det hans tur! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback