Jävla nacke

Jag har åkt på nackspärr, eller det är nån variant av det iaf.
Kom inte ur sängen igår, det tog 3 jävla timmar att ta sig från sägen till soffan! Där satt jag fram till kl halv 1 sen vaggade jag ner till sjukgymnasten. Ska dit idag igen och förmodligen imorgon också. Masade mig till jobbet imorse iaf, kan inte vara borta. Migrering av system osv. Så nu sitter jag här med min varma vetekudde över axlarna och försöker göra som sjukgymnasten sa; stretcha medan kudden ligger över det ömmande området. Det är lättare sagt än gjort för det gör så förbannat ont! Idag ska hon tydligen sätta några elektroder på mig som motsvarar akupunktur, sånt gillar vi! Akupunktur är det som hjälpt mig mest vad gäller problemen med axlar och nacke. Hon sa även att om jag tycker att det hjälper kan jag få låna hem den där lilla maskinen för 100:-/månad. Taget! Ska även köpa ett nytt gummiband idag som jag kan träna med. Hade ett förut men det försvann ju givetvis i flytten för drygt ett år sedan. Bra om jag kan komma igång med de där övningarna igen i förebyggande syfte.

Nej nu ska jag försöka jobba lite... AJ! Nacken gillar fan inte datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback