Inte min dag

Oh no, verkligen inte! Jävla helvetes-ordrar! Shit vad allt strular och allt pga att jag inte kan tänka klart! Flytta ut i skogen en månad för att skingra tankarna? JA! Man kanske ska fly upp till landet eller nåt men jag skulle vilja vara ensam där isf, utan familjen osv.. Vore så mysigt! Eller trevligt manligt sällskap vore ju nåt iofs.

Åt popcorn igår ("Visa fittan så får du popcorn!" Hahaha - internskämt ^^) och det skulle jag ju inte ha gjort. Jag blir alltid påmind om varför jag inte äter popcorn när jag har ätit popcorn - mycket popcorn blev det! Känner att det sitter nåt jävla flarn mellan tänderna och skaver, vanligtvis dröjer det ju 3-4 veckor innan jag hittar skavet men nu verkar jag ha lyckats lokalisera det. Tur att Arja har tandtråd här på jobbet, ska sno lite nu på lunchen och arbeta bort den skavande odågan.

Hungrig men har ingen matlust...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback