Illamående

Oh fy fan oh fy fan oh fy fan!
Jag hatar att må illa, det är så jäkla vidrigt. Vet inte var det kom ifrån men helt plötsligt dök det upp som ett brev på posten. Kanske är hungrig? Vet inte riktigt vad fan det är frågan om!? Tröttheten kanske? Det tär ju som fan på en när man inte får sova ostört.
Pratade med en kompis igår, han har det rätt tufft just nu och har också problem med sömnen, sover väldigt oroligt och att han gör det förstår jag verkligen men kan inte sätta fingret på varför jag inte kan sova. Tankarna kan snurra lite kanske, saker som man inte har tid att tänka på under dagen för att man är så upptagen med annat. Möjligt att den stackars hjärnan bearbetar och tänker ut lösningar då man försöker sova, det får den gärna göra men gör det för fan lite diskret så att jag får sova som en normal individ!

Nu måste jag äta, kanske illamåendet försvinner då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback