Så kallade "vänner"

Jag är riktigt ledsen och besviken.
En i min innersta vänskapskrets pissar på mig och min vänskap och det är inte ok!
Vi har känt varandra länge och jo, vederbörande kallar mig för en av sina bästa vänner. Hur kommer det sig då att personen i fråga inte längre kan erkänna att vi är vänner och vad vi har för relation till varandra?! Beats me!
Det känns som en onewaystreet litegrann, personen vet att jag gör i princip vadsomhelst för mina vänner men betyder det att jag och min vänskap bara duger ibland eller ska vi vara vänner hela tiden? Det känns helt sjukt och jag känner mig betydelselös. Det spelar ingen roll hur många gånger vederbörande talar om att jag är en av de bästa vännerna jag kan helt enkelt inte tro på det då personen inte visar det eller erkänner mig.

Det finns inget som gör ondare än det här, det kan jag garantera! Brustna hjärtan? Tsss...

Nej nu ska jag hämta en kaffe och tala om för mig själv att jag är värdefull och en bra människa. Känner mig rätt låg efter det här... :'(

En liten fråga: Skäms du över att du känner mig eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback