Fylla år igen...

Jaha, födelsedag idag... 29 år på nacken, fast det känns mer som att alla de åren satt sig i ryggen! Har fruktansvärt ont i ryggen idag! Vet inte varför... :(

Mitt födelsedagsfirande i helgen var kanonbra! Kompisarna bjöd på massa god mat, tårta och sprit.
Av nån anledning var det JÄTTEVIKTIGT att vi skulle åka till Kleins. Jag fattade aldrig varför... Förrän jag kom dit!
Johanna var där!!! Hon överraskade mig deluxe! Jag trodde att hon skulle åka raka vägen från Kroatien till G.C idag men det var bara som hon sa. Hon hade landat strax före 11 på kvällen och pkte raka vägen in till stan för att fira mig, snuttan! Det var så roligt att se henne igen. Har ju inte sett henne sen i maj. Lätt chockad som jag var svepte jag i mig min grogg på nolltid!

Pratade med Staffan under kvällen och de var på Kvarnen så vi gick dit. Jättetrevligt! Dessvärre var deras kösystem för hemgången katastrofalt!!! Det tog säkert över 40 min innan vi ens kom fram till garderoben?! Vad i helvete?!
Dit går jag aldrig mer... Synd för stället var trevligt!
Jag och Staffan var ganska glada i hågen så vi skulle prompt ner till Patricia! Det var bara det att när vi kom dit var kön brutalt lång och vi blev mer och mer bekanta med tanken på våra sängar... Ok, Dronken sen taxi hem!
Älskar verkligen Staffan, han är en otrolig vän! Puss på dig finaste vännen min! Det stöd han visar mig är fantastiskt och han talar alltid om hur bra jag är, tack för det underbara du!

Nu måste jag försöka "hänga" mig nånstans här på kontoret... Ryggen måste rätas ut! *ajajajajaj*

Toodels...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback