Förkylning, någon?!

Faaaan vad risig jag är! Det kom smygande på fredagkväll och när jag slog upp mina vackra blå i lördags kändes det som att jag skulle dö. Jag hatar att vara förkyld. Hade blött näsblod också och det är ju alltid läckert.
Lördagen var en bra dag annars, gick hem till Malin strax efter 16 och käkade lövbiffgryta som jag lagade till sen hällde vi i oss Pimms så det stod härliga till. Kl 20 kom Linda och hämtade upp oss så åkte vi till Annexet för att gå på Monsters of Tribute. Vilket jävla ös! Favoriterna blev coverbandet till Queen och The Troopers (Iron Maiden). Tributallica hade jag stora förväntningar på men dom sög verkligen, inte bra alls! Mötley Crües coverband var också helt ok. Jag var ruggigt imponerad av snubben som sjön i Queens coverband ( kommer inte ihåg vad dom hette) han lät verkligen precis som Freddie Mercury. :O Drack massor med god öl och sjöng med i äkta festivalanda! Rösten behövde ju visserligen inte det men vafan, det var ju en sån härlig stämning där inne! :)

Igår sov jag typ hela dagen... Så jäkla risig som sagt och idag sitter jag på jobbet men jag ska gå hem snart, väntar på ersättare. Man kan ju inte bara lämna som alla andra gör när dom är sjuka, nej här måste man vänta... Jävla skitställe!

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch, förkyldning är aldrig roligt. Känns som man håller på dör långsamt eller något sådär när den bryter ut :) tur att det går över tillslut iallafall! Själv har jag grymt ont i halsen & låter helst bli att svälja :/ :P Ha en bra dag & krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback