Darren och Simon

Hahahaha, vilka underbara gaymen!
Helgen var verkligen galet kul, vi festade brutalt i lördags och jävlar vad jag garvade, från att dom kom på lördag kväll till att vi kom hem från "Båten" på söndag morgon. Darren tog över 300 kort på en kväll!!! Bra jobbat verkligen... Kollade igenom dom i söngads och vi skrattade så vi skrek. :D Årets kort blev fan det som Darren tog på Simon då han åt frukost... Jabba the Hut lookalike deluxe! Hahahahahaha!

Nu är jag dessvärre förkyld igen, verkar aldrig försvinna ordentligt...
Var på intervjun igår och det gick riktigt bra. :) Hoppas hoppas hoppas!

Fortfarande grymt besviken på en viss person, det är inte likt mig att en sån känsla sitter i så pass länge men men, jag känner mig väl rätt rejält illa behandlad, en gång för mycket. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback