Rökfri, Dag 1

Japp, nu är det slutrökt. Finito, done with it, adios, byebye... Känns faktiskt riktigt bra och när jag rökte min sista cigg igår gjorde den mig bara illamående. To hell with the shit! ;-) Nej, jag ska inte säga för mycket för jag äter ju fortfarande tabletterna och dom gör faktiskt halva jobbet, vet inte hur jag kommer känna efter att dom är slut men förhoppningsvis ska det gå bra i fortsättningen också. =) Jag är omåttligt stolt över mig själv som tog det här steget och jag hade glömt hur bra kroppen mår av att INTE röka. Har ju trots allt rökt i 16 år...
När jag kom till jobbet imorse kom Kalle fram och sa: "God morgon Linda, hur går det med rökningen?"
"Jo tack, det går bra", svarade jag. "Du har inte en tändare", frågar han då och jag kan glatt svara att nej, det har jag inte! Lämnade allt sånt shit hemma. =) Tar jag mig igenom den här dagen utan cigg så tar jag mig igenom nästa också.

Nu måste jag göra fakturorna, det var ingen dålig hög det var idag!

Tänker på dig älskade vän, lycka till idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback