En vecka utan cigg

And counting! Det här går som smort men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var röksugen i helgen.
Det var en bra helg förövrigt. Middag hos föräldraenheten i fredags, sen Beck - i guds namn hemma hos Mackan.

I lördags hämtade Raoul upp mig och syrran sen flängde vi runt en del, var på Heron ooch letade efter nån film på blue ray som Raoul ville ha, hittade inte givetivs... Bokade bord på Sonjas Grek så vi åkte in till 18:30 och inmundigade en utsökt grekmåltid, hade inte käkat proper grekmat sen jag var på Zakynthos förra året så det tog verkligen där det skulle. =) Raoul var en darling och bjöd! Efter det var det ilfart till nån födelsedagsfest, hade ingen aning om vem snubben som fyllde år var men det blev en artighetsvisit där iallafall och man nickade ju och var allmänt väluppfostrad. Det var meningen att vi skulle bowla efter det men Uski bangade så vi körde en filmkväll hemma hos Raoul istället och kollade på Pirates - Dead man's chest. Var liiiiite trött så jag orkade ju inte ta mig hem heller utan slaggade snällt på en uppblåsbar säng som visade sig ha en luftläcka... Bananrygg deluxe då jag vaknade till strax efter 6 på morgonen... Ålade över till soffan och sov vidare fram till 10 sen var svågern min så snäll och körde hem mig, tvättstuga kl 11.

Gårdagen gick ju i tvättandets tecken, hade en omåttligt jobbig huvudvärk som gick över i migrän och det var ju mindre trevligt. Lyckades sova bort den dock och tog sedan en sen kvällsfika hemma hos en kompis. Hans pappa kom förbi också och det var riktigt roligt! Hade inte träffat honom på hur länge som helst, det måste vara ett par tre år iallafall.. Tog en taxi hem vid 12-tiden, fick ju känna på lokaltrafikens inkompetens då jag skulle åka dit och satt fast mellan 2 stationer i 30 min! Inte acceptabelt!

Nu är lunchen slut, kunde knappt slita mig från den sköna soffan här på jobbet. Gjorde misstaget att lägga mig ner efter att jag ätit... Tog fram boken och mös till det riktigt ordentligt. =) Boken jag läser nu är sjukt bra. Roslund & Hellströms - Edward Finnigans upprättelse. Rekommenderas! Jag rekommenderar alla deras böcker iofs. =)

Ska ta itu med efter-lunchen-sysslorna nu så det blir på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback