Dag 9

Igår informerade jag mitt ex (vi var tillsammans i 9:an men har fortfarande kontakt) om att jag slutat röka. Han blev ruggigt impad och sa att han aldrig trott att jag skulle sluta. Hahaha, tji fick han! =) Han sa att han kanske också skulle sluta...igen... Han är en sån där av/på-rökare. Jag berättade om mirakeltabletterna och han sa att han skulle tänka på det.

Intervjun igår gick bra, kandidaterna presenteras på måndag nästa vecka. Håll tummarna!

Fikan med Peter var trevlig som vanligt, fick mina skivor men han hade strulat till det med filmen så den skulle han skicka istället. Så jävla typiskt! ;-)

Rädd att det kan bli lätt kaotiskt här på jobbet om en stund. Informationsmöte pågår och det rör den som ska bli ny avdelningschef... Han är inte särskilt populär bland sina medarbetare nämligen. Jag fick lite inside-information igår och jag gillade det inte heller... Han är en riktig pervert! Jag vet en som kommer gå i taket iallafall, oj oj oj...
I will get back to you on that!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback