Dag 3 utan cigg

Fasen vad det här går bra! =) Är så sjukt stolt, vet att jag tjatar om det men det här är en riktig bedrift.
Visst är det fortfarande de invanda grejerna jag måste jobba med men det går ganska bra iallafall. =)

En jävel på jobbet tyckte att jag inte hade tillräckligt att göra så hon satte mig på att göra mappar... JAAA, för det är ju så givande! NOT! Ah well, det ska väl gå bra, har gjort ett gäng redan men sen ville maskinen jävlas med mig och då blev jag lite förbannad... Ok, tålamodet kanske inte är det bästa utan ciggen men men det ska funka det med! ;-) Tar en bloggpaus nu sen är det bara dyka ner i pappershögen igen.
Fakturorna måste göras också... Sen är det en jävla massa beställningar jag måste ta itu med. Hmm jo jag kan nog få den här dagen att gå. ^^

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gud så duktig du är!
Det här fixar du!!!
Kram

2007-11-21 @ 13:31:52
Postat av: Alfabetan

Tack! :D
Ja jag tror också att det kommer gå bra!
Kramar, hälsa familjen!

2007-11-21 @ 14:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback