1 day down, a lifetime to go...

Ja det går ju bra det här, åtminstone än så länge. =)
Känner fortfarande inget röksug men nu börjar den psykiska kampen. Igår efter jobbet t.ex skulle jag åka med Maria till Stuvsta och vi var tvugna att vänta på hennes kille som skulle med, tänkte att jag kan ta en cigg så länge, men icke! Liiiite konstigt är det faktiskt...

Jag verkar ha hittat tillbaka till poesin igen efter en periods torka och det känns super verkligen. Har saknat skrivandet väldigt mycket men det är lönlöst att försöka krysta fram nåt om inte inspirationen finns där. Det blir bara blaj då! Jag måste känna det ända in i benmärgen eftersom det är mina innersta känslor som ska sättas på pränt.
Plikten kallar...

Kommentarer
Postat av: Lia

Ha en superbra dag! :}

Postat av: Alfabetan

Tackar! Ha en fin dag du med. :)

2007-11-20 @ 09:49:43
URL: http://alfabetan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback