Somrig

är jag tydligen idag har jag fått höra! Kan bero på klädseln kanske?
Vi ska ju ut med jobbet ikväll så det är klart att man klär upp sig. :)

Fasen så trött jag är... Kom hem kvart i tolv igår. Var först hemma hos Brallan på en fika och lånade lite somriga kläder... ^^ Sen hörde Jesper av sig och sa att om jag ville kunde jag komma över på en fika, vilket jag gjorde.
Vi kacklade på i vad som kändes en evighet sen åkte whiskyn fram... Jaja, jag tog faktiskt bara en men jag var måttligt imponerad då klockan ringde imorse 05:40. Urk! Trevligt hade vi iaf, älskar den karln för att han får mig att tokskratta, jäkla mupp! :D

Verkar bli ett grymt härligt väder idag, det passar utmärkt med tanke på den kommande båtturen. :)

Kommentarer
Postat av: kusin

njea. skulle frråga när ni skulle komma upp...men skit samma. q:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback