Lycka är

att komma till jobbet på morgonen och få informationen att vi slutar kl.15 idag eftersom det är pingstafton imorgon! :)

Jag led alla helvetes kval igår, bakis så det förslog! Tur att jag var ledig annars hade jag dött!
Vi hade supertrevligt ute på Waxholms Hotell. Jättegod mat och härligt sällskap.
Vi var tillbaka i stan kl 22:20 och då bestämde vi oss för att gå och ta några öl på Engelen. Det slutade med att det bara var jag och Stefan som gick dit, jäkla svikare man jobbar med! ;)
Inne på Engelen var det grymt bra drag, schysst liveband och stämningen var på topp! Vi försökte gå en trappa ner men det visade sig att det var studentskiva där nere. Nostalgitrippen uteblev, vi blev stoppade i trappan! ;)
Engelen drog igen vi 1-tiden så vi knatade över till Medusa och fortsatte festandet, galet kul!
Kom hem kl 3 men kunde inte sova direkt eftersom det snurrade deluxe i bollen, satt och tittade på tv till halv 5... Inte trivsamt alls!

Brallan bjöd på pankisar igår, som jag fixade! Ja ja, vad gör man inte... Fick dessutom massage av Jessica, hygglo polarn, betalning kommer i helgen! Känner mig lätt mörbultad idag men det är det värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback