Still hungover

Vilken lyckad helg! Hade sjukt roligt, inflyttningsfesten var riktigt lyckad och partandet på Båten efteråt var klockrent!
Mötte upp Staffan där och han var bra snygg, haha! Han hade spenderarbyxorna på och bjöd friskt på grogg och tequila. Han hade lite problem med balansen dock och jagade titeln 'Lord of the Dance' ute på dansgolvet. :)
Jesper jagade titeln 'Dyngrauk' då vi var hemma hos mig men det gick över då vi stod i kö nästan en timme för att komma in... Lite trubbel med att komma igång igen efter det tydligen. Det hade dock inte jag! Man kan väl säga att jag förtjänade att ligga i fosterställning hela dagen igår. Festandet avtog inte förrän runt 6 på morgonen... Uäck!
Hell vad det såg ut hemma hos mig... Dräggigt som fan men det var det värt. Har inte orkat ta hand om allt än, igår kunde jag ju knappt stå på benen så jag vet vad som väntar mig idag när jag kommer hem... I'm so happy for me!

Nu ska jag fortsätta pilla med mitt CV, ska skicka iväg en intresseanmälan till företaget som Staffan jobbar för. De behöver tydligen förstärkning... Håller tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback