Jobbet - en glädjedödare

Det var nog ganska trivsamt att vara sjuk ändå.
Hann knappt gå in genom dörren på jobbet imorse förrän folk började trakassera mig friskt.
Jag vet ärligt talat inte vad de skulle göra utan mig. Jag jobbar med tekniska säljare och de kan inte ens klura ut hur man byter filter i en kaffemaskin, tömmer en spillbricka eller beställer prylar på internet!
Jag har tusentals manualer på mitt skrivbord, sök och ni skall finna!
Dessutom fick jag imorse veta att VD:n ska sluta... Ännu en bra människa som lämnar det här företaget. Jag kan inte klandra honom, hans chefer är inte roliga.
Vi skulle ta en lunch nu i veckan och prata lite.
En temporär VD är utsedd, verkar vara en bra kille men ingen lär slå den nuvarande VD:n.
Undrar vem som tar över på riktigt efter honom? Blir det den gubbsjuka jäveln säger jag upp mig med omedelbar verkan. Han är sjukt slemmig och pratar gärna och ofta med mina bröst. Det spelar ingen roll om man påpekar detta för honom, han flinar bara och skojar bort det. URK! Min gräns är snart nådd när det gäller honom och betsämmer han sig för att göra nån form av närmande tar det hus i helvete!

Och vädret, det här förhatliga aprilvädret gör en ju galen! Jag dog en smula inombords då det började vräka ner snö.

Bandit-kryssning ska bokas på fredag.
Fick syn på Bollnäs-Martin på Debaser under Raised Fist-spelningen men hann aldrig prata med honom eftersom både Kalle och Erik drog tag i mig och sa: Vi åker NU!
Det var bara att gilla läget och snällt följa med eftersom jag ville ha skjuts hem, var ju inte alltför kaxig och lite halvfebrig.
Drog iväg ett mess till Martin och sa att det var synd och skam att vi inte hann hälsa, vi har ju mailat en hel del och snackat på msn under en tid och han verkar vara en riktigt schysst prick. :)
Han tyckte också att det var förjävla synd men jag sa att jag och ett gäng skulle boka bandit-kryssen och han föreslog att vi skulle ta igen det då. :) Brilliant!




Fan! Nu ropar en av säljarna på mig... Undrar vad det är den här gången?! *suckar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback