Snart ledig

Bara 1 dags lidande kvar snart sen är jag ledig i 10 hela dagar! Oh happiness!

Imorgon flyttar syster hem från England där hon har bott i 4 år. Jag är ju givetvis överlycklig men hon är lite trasig stackarn...
De senaste 2 veckorna har gått ut på att agera stöd åt henne via telefon, översätta hennes cv från engelska till svenska, registrera cv:t på monster.se och maila henne information om olika lediga jobb i Stockholm.

Slutar 15 imorgon sen åker vi till Arlanda för att plocka upp syrran och sen vidare mot landet. Ska bli riktigt härligt att spendera några dagar där uppe men på söndagen åker jag och syrran ner till Stockholm igen. Rich från Swindon kommer över för att vara med sin dotter Kaylei ett par dagar och han ska då bo hos Jesper. Jag vill gärna träffa honom eftersom jag inte träffat honom sen i oktober... Det blir en visit på Grönan också och jag ska försöka hinna med ett par bira med Staffan. Åker upp till landet igen på onsdagen för på torsdagen kommer våra gamla grannar upp dit och hälsar på. Jag och syster har inte träffat dom på 7 år så det ska bli riktigt kul! =)

Jag jobbar v.27 och v.28 sen har jag semester i 4 veckor! Glorious!
Får se om det blir nån resa till Kroatien, känner att jag vill finnas där för min lillasyster först och främst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback