IQ-test

Hittade ett test hos Exotica.
Jag är också smart men eftersom min dator grinar och inte vill samarbeta kan jag inte lägga upp bilden på kurvan men det står såhär:


Ditt totalresultat: 118
Resultatkategori: Övernormal
Du fick bättre resultat än 88% av populationen.

Resultat på ordtest: 127.7
Resultat på performancetest: 103

Delresultat:

Resultat i bilddel: 10 (genomsnittligt resultat 10)

Resultat i språkdel: 18 (genomsnitt 10)

Resultat i minnesdel: 15 (genomsnitt 10)

Resultat i logiskt tänkande: 19 (genomsnitt 10)

Resultat i matematikdel: 14 (genomsnitt 10)

Helt ok i min bok! Kan säkert bättra på bilddelen men hur ofta finner man nöje i att stirra på jobbiga bilder? ;) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback