Sushi

Åt sushi med chefen på lunchen, vi diskuterade min lön osv. Jag vill givetvis ha högre lön och det tycker jag helt klart att jag förtjänar också med tanke på allt skitgöra folk slänger på mig! Förhoppningsvis kan vi komma överens.

Stororder kom in idag, alltså blir det lunch ute imorgon vilket är trivsamt.

Totalt fantasilös idag känner jag men jag är ändå på rätt bra humör. =)

Helgen var bra, i fredags var jag hemma hos Mange och firade hans 29-årsdag tillsammans med en hel del övrigt pack, exet var där och en gammal klasskompis med sin familj. Jättekul att se honom igen, har inte träffat honom sen valborg...
I lördags var det vinkväll med tjejerna, vi hade skitkul och garvade oavbrutet! =D
Igår gjorde jag inte mycket, fikade med Johanna och sen åkte jag hem och låg på soffan, diskade lite och kollade på film.
Idag ska jag försöka packa ner lite grejer, flytten går ju om ca 2 veckor! Wohooo!

Ja just det, den 27:e blir det kryssning med Johanna och ett helt gäng från hennes jobb. Ska bli hur kul som helst att träffa lite nytt folk. Tok-Jesper ska ju med och honom är det sjukt kul att festa med, det var ett tag sen vi var ute tillsammans! =D Men han får ge fan i att köra en kaskadspya i hytten... Brrr....
Ja se småpojkar...

25 min lidande kvar nu sen lämnar Elvis byggnaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback