Sömnproblem

Eller ska man verkligen kalla det för sömnproblem?
Jag somnade som ett barn på soffan igår strax efter 19 och vaknade med ett ryck 21:13. Jävla skit! CSI...
Gnuggade sömnen ur ögonen och stirrade yrvaket på tv:n. Reklam... Nåväl, jag vaknade till iallafall och kunde se det som var kvar av avsnittet. Efter det var jag givetvis klarvaken! Tittade på "Ett herrans liv" där Victoria Silvstedt var gäst. Vilket skämt! Pinsam som få... Hur kan man "glömma bort" sitt modersmål bara för att man bor i ett annat land? Jag köper inte det där.
Gjorde ett tappert försök att sova efter det pinsamma programmet men det var ju lögn i helvete. Vände och vred på mig ett bra tag sen gick jag upp och kollade lite på Jay Leno. Plötsligt kände jag mig riktigt trött så det var på sin plats att försöka somna. Men icke! Vände och vred på mig nån timme till innan jag äntligen somnade. Kände mig som ett roadkill imorse då klockan ringde 05:45. Vet inte ens om jag vaknat än... 3 koppar kaffe senare borde jag ha gjort det men det finns inga garantier.
Jag ska ge fan i att somna på soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback