Mot Skabberella!

Jaha, då är det bara att ta sitt pick och pack och åka in till stan för att möta upp Johanna i Gallerian.
Bröderna Mupp är bakis som satan tydligen... Jesper ringde mig tjugo över tre imorse och ylade om att han hade tappat bort Jonny... Trist, du får väl leta upp honom, jag ska fortsätta sova, blev mitt svar.
Han ringde nyss och förklarade att han inte mådde så bra... Jag sa att han fick skärpa sig och att vi räknar med honom ikväll. Visst, han skulle ställa upp för teamet sa han. Fattas bara annat!
Möter upp dom på terminalen.

Få se nu, jag har packat ner partykläder, my black boots, smink, hårprylar och allt annat en tjej som ska ut på havet kan tänkas behöva! I'm good to go helt enkelt!

Btw, såg ni det nya humorprogrammet på 4an igår 21:30? STOR humor! Jag och Johanna skrattade så vi skrek. Hjälp! heter det och medverkar gör bl a Robert Gustafsson, Johan Rheborg och Felix Herngren. Favoritkaraktären blev Örjan som Johan Rheborg spelar. Längesen jag skrattade så mycket och igenkännande åt något. :)

Well, ha en trevligt lördagkväll allihop! På återseende!

Kommentarer
Postat av: Murphy

Det är ju tur som fan att killar inte ska föda barn... Kan bli lite jobbigt när dom inte ens kan hantera en bakfylla :)

Postat av: Alfabetan

Hehe menar det! Men han skärpte till sig och bjöd på en hel del roligheter under kvällen iaf! :) Slutet gott allting gott med andra ord.

2007-01-30 @ 10:37:42
URL: http://alfabetan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback