Fredag = Tvättdag?

Ja tydligen! Får skjuts hem av Jonas, en kollega, efter jobbet. Shyrre! Hem och slänga ner packning inför morgondagens kryss och lite tvätt sen plinga Johanna så hon kan hämta upp mig. Hon hade ungefär 3 ton tvätt och ska tvätta ikväll mellan 19-22. Bra bra för då kan jag tvätta upp lite som blivit skitigt under veckan. Tänkte att jag slaggar där dessutom så det blir väl kackel till långt inpå småtimmarna antar jag. :)

Blev ruskigt irriterad här för nån timme sen. Det ringde oavbrutet i 30 min och jag svarade givetvis på samtalen i lugn och ro, ingen idé att stressa upp sig liksom. Tills jag får en kund (det företaget ska få diplom för "mest griniga" av mig) på tråden.

" Godmiddag och välkommen till .... Du sökte ...."

"Ja det stämmer."

"Hon är upptagen i telefon, vill du dröja en stund?"

"Nej du kan be henne ringa mig, .... på ...."

"Visst kan jag göra det."

"Sen en annan sak, har ni ingen som svarar i telefonen på ert kontor eller?"

"Jo... Det gör jag."

"Jaha, för jag har ringt flera gånger och det är inte en käft som har svarat!"

"Nej men nu är det såhär att det har ringt väldigt mycket och jag tar samtalen i turordning, jag gör inga undantag!"

"Ja ja ok, men be henne ringa mig iallafall."

"Ja det ska jag göra."

"Tack, hej."

"Hej."

Jävla dårar, det företaget tror att de är ensam om att vara kund! Tjena... Jag föraktar verkligen alla som jobbar på det där företaget, de är så ruskigt dryga och kan aldrig vara trevliga och ödmjuka. Klagar alltid på nåt. Folk här får inte ens vara lediga en dag, då blir det ett jävla liv! Sinnessjukt
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback