Dubbla hyror

Flyttar om en vecka, obeskrivligt härligt. Det som är mindre härligt är att jag får dras med dubbla hyror den här månaden eftersom min nuvarande hyresvärd inte behagade fixa nån som kunde flytta in i lägenheten den 1 februari! *muttrar* Han sa att det inte skulle vara några problem att hitta nån men tydligen var det ju det.

Måste inhandla garderober dock! I min gamla lägenhet fanns det 3 garderober och 2 linneskåp. I den nya finns det endas 1 garderob och 1 linneskåp. Hur fan ska jag få plats?! Fick ju inte plats med prylarna i den gamla lyan så matematiskt sett bör det ju gå åt helvete... Ja ja, det får bli ett problem nästa vecka istället, orkar inte riktigt få spelet över det nu.

Förkyld igen.. Överdoserar KanJang eftersom jag inte vill må som ett utskitet fikon på lördag! Krysstajm ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback