Chacarron

Jag garvar ihjäl mig!
Den
här tillägnas Jesper, Johanna och Jonny, mina hyttkamrater på kryssningen i lördags.
Hade sjukt kul, det kan inte bli annat när man umgås med Jesper, killen är en frisk fläkt och man garvar oavbrutet åt honom. Tack för den trivsamma stunden i hytten på morgonkvisten hjärtat... ;) *slicka på*

Trist bara att det var ett gäng "babbar" som skulle bråka nåt grönjävligt med folk hela tiden. Jag blir så förbannad! En av killarna i vårt sällskap åkte på stryk då han försvarade 2 tjejer som blivit utsatta för den största av idioterna. Han fick sy sex stygn under ögat och två i munnen. Dåren fortsätter med att mordhota en tjej som säger att hon ska polisanmäla aset. Senare på morgonen råkar Johanna ut för honom, han kallar henne mycket olämpliga saker och sliter och drar i henne, tar henne på brösten osv. Vi jagade rätt på några vakter med de kunde inte göra nåt eftersom vi inte visste vilket hyttnr dom hade. Vi fick senare höra att de hade gått av i Mariehamn och försökt gå på Birka istället men en av tjejerna som var i vårt sällskap hade också klivit av i Mariehamn och hört dom prata om att de skulle byta båt eftersom de ställt till med ett jävla liv på Cinderella. Tjejen i fråga ringde till sitt ex som tydligen har hand om säkerheten på Birka och sa att de inte skulle släppa på de där idioterna. Hoppas att de är kvar på Åland fortfarande!!! Jävla svin...
Annars hade vi förjävla roligt! Bakfyllan i söndags var ju väntad men jag var så trött så jag gick bara runt och garvade hela tiden. Givetvis kollade vi in karaoken, det är ju obligatoriskt. Det var en tjej som sjöng Celine Dions - The power of love. Jävlar vilka lungor hon hade! Ruggigt impad! You go girl!

Extremt lyckad kryssning, om man bortser från bråken...

Just det... Nu tar det väl en månad, sen upptäcker man förmodligen att man fått skabb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback