Mot nya lägenheten!

Jajjemen, idag ska det plockas och pysslas med de kartonger jag lyckats få dit. Det gäller att utnyttja dagsljuset här eftersom jag inte har så hysteriskt mycket lampor där än va..
Kaffebryggaren är iallafall på plats och jag har beordrat Malin att komma ner och dricka kaffe med  mig, vi har ju numer gångavstånd till varandra, suveränt! Nästa vecka går hela flyttlasset, big time wohooo!
Min nya stereo är där också så jag ska jävlarimej poppa metal medans jag plockar! Ska knåpa ihop nån bra skiva här nu.

Kollade på Hjälp! igår igen, jag dog nästan av andnöd eftersom jag skrattade så mycket. Sällis av Johanna hade jag också och det var jättetrevligt, muppade oss i vanlig ordning.

Nu ska jag åla in i duschen och efter det ska jag tvätta lite, sen är det bara att knata mot lägenheten. Busskortet gick ju ut igår och jag har inte köpt ett nytt än.. Men det kan vara skönt med en promenad, det tar väl typ 20 min att gå. Jag är ju husvakt den här helgen, hade jag varit i min gamla lägenhet hade jag aldrig ens tänkt tanken att promenera, jisses! Det hade nog tagit närmare två timmar och DET är jag INTE sugen på just nu... ;)

Ha en fin lördag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback