Middag med tjejerna ikväll

Ska bli så kul och nu är ju dessutom den saknade parten hemma igen! :D
Fick presenter av Sara då hon var här och lunchade. En jättefin plånbok, vilket var förträffligt eftersom jag verkligen behövde en ny. Sen hade hon köpt en limpa cigg också. Hon sa att hon hade en inflyttningspresent till mig men den skulle jag inte få förrän då jag har min inflyttningsfest i slutet av mars. :) Hon är ju för söt det lilla livet!

Fan vad det har ringt nu på eftermiddagen! Jag funderar starkt på att avliva telefonen innan jag går för dagen! Jag kräks verkligen på det här jobbet och måste ha ett nytt eyesbent! CV:n är snart klar sen är det bara att börja jaga.

Vi började spåna om en Thailandsresa över nyår, skulle vara så jävla kul! :D Bara att börja spara pengar redan nu, om det går... Hehe... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback