Inte så cosy

Jag är tokförkyld, igen! Min näsa producerar överdrivna mängder äckel och lungorna känns liiiite för trånga bara. *aaaaatjooooo*

Hade jättetrevligt med Staffan i fredags, skrattade så vi skrek. Käkade så jäkla god mat, nudlar med kräftstjärtar i kryddig sås och en massa färska grönsaker. Mumma! Det var definitivt inte dyrt heller. 100:- för en varmrätt ca. Petade i mig ett par starköl också, så pass många att det började rycka ordentligt i brännvinstarmen.. Blev dock inget party för oss, Staffan käkar penicillin och jag äter mina älskade diklofenak igen... ^^ Lika bra det kanske!

Lördagen var trevlig, fikade med Malin, sen kom Rebecka förbi med vildingarna Robin och Ella. De röjde sate med min video och dvd och jag och Robin lekte lite grann. Ella var lite blyg och ville helst vara hos mamma... :) På kvällningen kom Johanna över med en flaska vin så vi satt och snackade skit till mitt i natten.
Igår trodde jag att jag hade tvättstugan mellan 15-19... Men icke! Smartskaftet = jag, hade tagit fel på datum så det visade sig att jag skulle ha tvättat i lördags mellan 15-19... Bra där! Bokade om tiden och ska nu tvätta på onsdag istället. Mina mostrar var förbi på en kaffe igår, de ville spana in hur jag hade fått det. Mycket trevligt!
Skulle ha kramats lite med Herr E framför tv:n igårkväll men det blev så sent så det tar vi en annan dag. :) *mysa*

Nu - cappuccino!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback