Personlighetsklyvning

Oj oj oj... Vilken helg!

I fredags fick jag nån knäpp i huvudet. Jag FATTAR inte vad fan jag höll på med! När jag senare under helgen tänkte igenom allt och kollade igenom "skickat" i min mobil blev jag fanimej helt ställd. "Vad är det för fel på mig?!" Ja, så gick tankarna. Shit... När det sen gick upp för mig hur jag mått den senaste veckan, hur ojämn jag varit i humöret, att mina kompisar reagerat på att jag varit konstig, de 2 kvällar jag suttit och gråtit for no reason... Eh ja, sluta röka är ju inte bra för psyket! När man dessutom tar hjälp av tabletter för att klara av att låta bli giftet så ja... Det gick åt helvete helt enkelt! När jag kom på det så halverade jag dosen ögonaböj och nu mår jag mycket bättre! Jag känner mig som mig själv igen. *pustar ut*

Förlåt mig min älskade vän, det var verkligen inte min mening att utsätta dig för den skiten jag la på dig. Du anar inte hur mycket jag skäms. Tack för att du är så toppen mot mig ändå och för att du står ut med en tokig jävel som mig! *krama om*

Nu kanske livet kan bli någorlunda normalt igen? Det välkomnas med öppna armar i så fall. Eller ja, helt normalt vill jag väl inte att det ska vara, det blir liiite väl trist.
Har en date ikväll som jag ser fram emot massor. =) Jag ska bjuda på käk, frågan är bara vad..? Tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback