Nyår ja

Imorgon är det som bekant nyårsafton och jag har fanimej ingen lust... Allt tjat om vad man ska göra osv, pallar inte med det. Jag kanske är astråkig men det skiter jag i.

Hade så jävla trevligt igår kväll. Träffade upp Mange, Niklas, Juha och Martin och tog några bira, sen åkte vi till Tb's, eller ja, Coloseum eller vad fan det nu heter! Jo, Mange och Niklas svek iofs men vi andra lekte vidare. =) Där inne träffade vi Adam! Hade inte sett honom på säkert 6 år så det var verkligen kul att träffa honom. Dansade och hade jättekul typ ända fram till stängning. Var visserligen inte så mycket folk där men det kvittade. =)

Idag har man ju mått som man förtjänar... Har försökt få tag i en vän hela dagen men det verkar vara löjligt svårt!
Sitter hemma hos Malin nu och kollar på Lady in the water. Har sett den förut så jag kan fokusera på annat. ;) Precis tittat klart på Goya's Ghosts, bra men mycket tragisk.

Nej, back to the movie eller nåt...

Men svara nu då!

Kommentarer
Postat av: Nostalgi

Hej hej, har inte läst nått än men tänkte bara säga hej. Kram Lotta

Postat av: Ägaren

Moahahaha, vi får väl se om du tycker att det är lämplig lektyr! ;-) Kram

2008-01-09 @ 14:08:50
URL: http://alfabetan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback