Kan helt klart ha varit en av de tråkigaste helgerna i världshistorien!

Ja, alltså det blir ju vad man gör det till men satan vad deprimerande den var. Mitt humör är väl inte det bästa just nu av olika skäl så det kan ju ha nåt med saken att göra. Såg en riktigt risig film i lördags dessutom, Black Christmas, se ALDRIG den! Vilket jävla skit, fruktansvärt! Ja, skräckfilm... Yeah right, jag garvade åt typ allt. En nyinspelning av 1974 års "Stilla natt, blodiga natt" Moahahahaha, vilket skiiiiiit! Sen såg vi The Invisible och ja, jag hade redan sett den svenska versionen som kom ut för typ 6-7 år sedan. Kan tillägga att den svenska versionen är MYCKET bättre, inget Hollywood-ending på den. Vad är dealen med "Och så levde dom lyckliga i alla sina dagar"? Det finns ju inte!

Jag kanske måste börja röka igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback