Jaha, välkommen depression

Orkar inte mer nu... Förlorar jobbet i januari och det var verkligen inte vad jag behövde! Den omgjorda tjänsten här på kontoret som jag var ganska säker på att jag skulle få, förlorade jag för att jag inte hade lika mycket erfarenhet inom marknadssupport som en av de andra sökande.
Känner mig inte snygg direkt, har ju gråtit sen jag fick veta det. Lite svårt att sköta jobbet när tårarna sprutar. Känner mig galet bräcklig! När alla på de andra företagen fick veta kom de ju rusande och ville kramas och gråta med mig men jag kunde inte, jag skickade bort dom igen! Stefan, älskade vännen, förlåt för att du inte fick kramas med mig trots att du tjatade men jag kan inte kramas när jag försöker skärpa mig för att inte gråta hysteriskt!
 
God jul liksom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback