Ingen bra dag

Jag känner mig helt felplacerad idag. Vad gör jag här? Varför ska jag hålla humöret uppe? Den satans idioten har ju inte ens haft hyfs nog att komma fram och prata med mig öga mot öga! Nej, han skickar ett massmail och talar om att jo den nyanställda börjar den andra januari med 1 dags introduktion i receptionen! Ja jag antar att han tror att jag ska sköta den biten men där tror han fel! Moahahaha! Jag är ledig den andra januari, det var ju SYND! Dessutom, varför ska jag sova med fienden? Hon är ju min konkurrent för helvete, tänker inte lära upp henne i någonting överhuvudtaget, det kan han göra själv! Indirekt så har han ju talat om att mitt jobb inte är så svårt, nej fine, men då kan han som sagt sköta introduktionen helt solo så får vi se hur lätt han tycker att det är! Det lasset jag drar är grymt tungt men det har ju inte han fattat... Stackars sate!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men kära vän!
Det minsta jag kan göra är att säga att jag tänker på dig!
Stora kramar Rebecka

2007-12-19 @ 20:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback