Get out of my head, I need to be alone!

Jag håller på att bli galen, ja faktiskt, helt jävla tokig! Vad fan är det frågan om egentligen? Jag orkar inte med den här skiten, inte en gång till. Jag har inte ens förtjänat det! Jag har fått nåt för mig och sen har jag svårt att släppa det. Hur fan gör ni andra när ni kommer på att: "Ingen idé, det kommer inte gå iallafall"???
Eller blir det så när man känner att nåt är så rätt liksom, som ett pussel där alla bitar passar perfekt? Jag har aldrig haft svårt att släppa saker och ting förut, eller ja vissa grejer men det är endast då jag känt att det är så rätt och då har det gett utdelning också. Man måste gå efter det man vill ha och det man tycker att man gjort sig förtjänt av, vad blir det annars av en? Jag är en sökare och nu söker jag efter nåt som gör mig lycklig utöver det vanliga. Det kan vara en sk wild goose chase men jag måste försöka, jag vet att om jag inte gör det kommer jag aldrig förlåta mig själv.

En annan sak: Jag måste lära mig att filtrera andra människors lidande, särskilt de som står mig nära. Jag blir fysiskt sjuk när nån närstående mår dåligt och jag kan inte hantera det så bra som jag skulle vilja. Det är inga problem då jag väl sitter där med personen som mår dåligt, då kan jag använda mig av smärtan istället och försöka hjälpa på alla sätt, det är efteråt, oavsett om jag sitter själv eller är bland vänner, som jag får ont i kroppen och själen. Det är jättesvårt att förklara, jag vet att jag låter som en jävla tokfia! Jag vill bara hjälpa, det är då jag mår som bäst. Måste verkligen ta tag i det här med healingen och utbilda mig ordentligt, jag kommer känna ett lugn då det vet jag.

En tredje sak: Jag älskar för mycket. Jag känner för mycket helt enkelt! Jag brinner för så mycket och jag kan inte hantera det. Jag behöver hjälp! Jag pratar mycket med mina vänner och min familj men det känns som att det är få som förstår mig. Har en vän som förstår mig till fullo och honom är jag så tacksam för! I alla andras ögon kan jag läsa tvivel och frågetecken men inte i hans, där finns inget fördömande alls och det är så outsägligt skönt att prata med honom. Jag skulle inte fungera om du inte fanns i mitt liv, kan inte ens tänka mig ett liv utan dig och din vänskap. Du hjälper mig mer än du tror och för det är jag evigt tacksam! Älskar dig! *kramar i överflöd*

Så den fjärde saken: Jag ska på date ikväll, ska bli jättetrevligt och jag hoppas att jag för en kväll kan släppa det som tynger mig och bara slappna av! Känner mig i och för sig väldigt avslappnad i den här killens sällskap så det bör inte bli några problem. Har jag tur får jag nog en härlig massage också, det brukar jag få. =) Undrar vad han bjuder på för mat?

Till alla er som är förvirrade där ute: Irra runt lite till så ska ni se att ni hittar till rätt plats då tiden är inne. Det är det jag hoppas på för egen del också...

Ciao for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback