Skämde bort mig själv

Igår beställde jag lite nya kontorsprylar, all gammal skit ska nu bort!
Vafan, man måste ju ha det lite snyggt på skrivbordet, eller?

Ska iväg och köpa nya utemöbler efter jobbet. Lite sent påtänkt kanske för sommaren är ju typ slut men det kan ju dyka upp nån fin kväll och då vill man ju sitta ute och sörpla lite rödvin i kvällssolen. :)
När lönen dimper ner på kontot ska jag ta en sväng till Ikea också och köpa lite nya prylar, riktigt kul! Vid löning blir det även en svängom på stan med Staffan, det behövs! :D

Imorgon bär det av hem till Magnussonskan på kräftskiva. Bruttan har ju fyllt år och det måste man fira. Ska bli riktigt trevligt. På lördag mår man väl som man förtjänar men jag har ändå inget inplanerat då. Möjligt att jag kanske ska ta en fika med Mange men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback