Postkärringen!

Hon måste vara lätt bakom...
När hon hämtade posten nyss började hon gå flera rundor så jag undrade givetvis vad hon pysslade med.

Hon sa: "Jag trodde jag ska ta den stor paket också?"
Jag: "Nej, det är saker som levererats till mig, de står ju undanställda."
Hon: "Jaha, jag ska inte ta den?"
Jag: "Nej, som jag sa, det är saker som kommit!"
Hon: "Ok ok ok, jag lämnar den här igen, sen jag kan ta dom?"
Jag: "Va?"
Hon: "Jag ska ta imorgon istället!"
Jag: "NEJ! De här paketen ska stanna här!" *pekar*
Hon: "Ok ok ok, jag ska bara ta postback?"
Jag: "Ja det brukar ju vara så om jag inte säger nåt annat."
Hon: Ok ok ok, jag ska lämna dom och bara ta back."
Jag: "Ja, tack"
Hon: "Ok, hejdå hejdå."


Jag blir så trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback