Promenad

Jajjemen! Så blev det och skönt var det! :) Underbart väder ute riktigt fridfullt. Om man bortser från motorvägen som lät förjävligt... Tur att man har sin mp3 i beredskap! :D Lät Nightwish smäktande toner fylla mina små öron medan jag knatade på och glodde på träd... <----- Eh, ehe he.. Kom osökt att tänka på Trolltyg i Tomteskogen, den minns ni va? "Var e Fjant?" "Här mamma!" Hahaha, så skön rulle! "Men vi kan ju inte gå omkring å glo på trän, hela dan...."
Den måste jag leta fram i helgen, hoppas bara att min kära far inte har spelat över fanstyget... Annars kanske det finns nån vänlig själ som kan ladda hem den..? Prata med E om det isf.

Tar och solar imorgon istället. Jag svor dyrt och heligt att jag skulle vara brun på min födelsedag i år och jag har faktiskt lyckats behålla grekbrännan någorlunda, förutom det som flagnat bort då... *morr* Pratade med Sara och hon kunde tänka sig att haka på, strålande!
Det ska fixas och donas imorrn... Jag fyller år på söndag, ska fira imorrn så jag måste göra ett gäng smörgåstårtor, dekorera osv. Sara skulle nog hjälpa till och det är jag evigt tacksam för! Hon tyckte vi skulle slänga ihop ett par cheesecakes också. Det blir säkert bra! Ska bli trevligt hur som helst! :D

Jaha, back to work... *göra grimaser*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback